Naturfotografier i aktivitetshuset

T
Af Thomas Mose
| | 0 min læsetid
Naturfotografier i aktivitetshuset
Fotografier af Drag­ørs natur af lokal kunstner udstilles de kommende tre uger i Dragørs Aktivitetshus. Foto: Tanja Bloch.
Fotografier af Drag­ørs natur af lokal kunstner udstilles de kommende tre uger i Dragørs Aktivitetshus. Foto: Tanja Bloch.
Fotografier af Drag­ørs natur af lokal kunstner udstilles de kommende tre uger i Dragørs Aktivitetshus. Foto: Tanja Bloch.

Fra fredag den 23. august og frem til fredag den 13. september udstiller Tanja Bloch en række af sine naturfotografier i Dragørs Aktivitetshus på Wiedergården.

Tanja Bloch, der har fotograferet i mere end 25 år, fortæller til Dragør Nyt, at hun i 1967 blev uddannet fra kunstindustriskole og efterfølgende arbejdede på reklamebureauer, magasiner og ugeblade.

I festsalen er der 19 af Tanja Blochs fotografier udstillet – og på grund af pladsproblemer i salen er et ekstra billede ophængt ude på gangen.

Alle de udstillede billeder er med motiver optaget i naturen omkring Dragør.

Der afholdes fernisering på udstillingens åbningsdag, fredag den 23. august, fra kl. 11–13.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER