Arbejdet med at udskifte otte udslidte busskure langs linje 250S’ rute i Dragør Kommune er nu i gang. Tidligere i år bevilgede Region Hovedstaden 300.000 kroner til udskiftningen af de otte busskure, som Dragør Kommune selv skal stå for klargøringen til. Kommunen har desuden betalt et restbeløb på 60.000 kroner til indkøb af skurene.
De otte skure bliver sat op ved Gåsevænget, Fasanvænget, Søndre Strandvej, Hvidtjørnen, Hollændervænget og Solvænget. Folk fra kommunens Vej og Gartnerafdeling er for tiden ved at gøre klar til skurene, som forventes at blive sat op i uge 34.