Mandag den 7. april blev der nedsat et nyt brugerråd i Dragør Aktivitetshus på Wiedergården.
Rådet består af Jytte Zaar, Flemming D. Nielsen, Emily Drageskov, Henrik B. Krogen, Jutta Hørlyck, Peter Grovermann, Arne Kindler, Gitte Larsen (sekretær) og Thomas Vibroe Wærling.
Derudover er Nicolaj Bertel Riber (A), formand for Social-, Sundheds- og Arbejdsmarkedsudvalget, medlem af rådet som repræsentant for kommunalbestyrelsen.