Nyt koncept i nystartet madsted

H
Af Henrik Askø Stark
| | 0 min læsetid
Nyt koncept i nystartet madsted

Fredag den 21. februar er der premiere på et nyt koncept i Madhuset på Kongevejen.

Spisestedet, der åbnede dørene for første gang for knap to måneder siden, vil fremover byde på levende underholdning flere gange om måneden. 

Der lægges op til såvel musikalske oplevelser som motion for lattermusklerne, for programmet rummer både intimkoncerter og standup-underholdning.

Programmet for de kommende måneder ligger klar, og det første indslag er Rasmus Nøhr Trio, som på fredag slår de første toner an klokken 20.

Man kan, hvis der stadig er ledige billetter, vælge at starte aftenen med middag, ligesom det også er muligt at købe billetter til koncerten alene.

Læs mere om koncerten i Madhuset og de kommende events.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER