Når året er omme, kan brugerne af Hollænderhallen forhåbentlig glæde sig over opdaterede baderum.
I kommunens anlægsbudget for 2026 er der sat en million kroner af til formålet, men det har vist sig ikke helt at række. For ventilationen i baderummene fungerer nemlig ikke tilfredsstillende, og den udgift har ikke været med i puljen til renoveringen.
Derfor har By-, Miljø- og Klimaudvalget godkendt, at der bruges 195.000 kroner fra puljen til genopretning af Hollænderhallen, så udsugningen kan fikses.
Det betyder, at hele puljen reelt bliver brugt op for i år.