Öresundsmarkedet takker af for i år

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Öresundsmarkedet takker af for i år

Öresundsmarkedet takker af for i år

Årets andet og sidste Öresundsmarkedet blev afholdt i den foregående weekend på Dragør Havn.

Der var mange, der lagde vejen forbi havnen for nyde mad og drikke fra de mange foodtrucks og samtidigt lade sig friste i de talrige opstillede boder.

Öresundsmarkedet satser på at være tilbage igen næste år.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER