Picnic i borgerforeningen

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Picnic i borgerforeningen
Foto: Marchen Jans.

Picnic i borgerforeningen

Mandag den 17. august var en usædvanlig smuk og lun sommeraften – ikke mindst på havnen, hvor Dragør Borgerforening afholdt picnic ved Dragør Bådlaugs hus.

Traktementet ved det hyggelige »langbord« bestod af lækre, portionsanrettede tapas. Og mens solen kastede sine aftenrøde stråler over selskabet og Øresund, spillede Bente Thers op til sang på harmonikaen.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER