Initiativet var det første af en række møder, hvor nærpolitiet vil være til stede i Dragør den første onsdag i hvert kvartal. I år er der planlagt fire mødedage, hvor borgerne kan møde de lokale betjente og høre mere om blandt andet SSP-samarbejdet med kommunen og vejen til at blive politibetjent.
Formålet er at skabe en mere direkte kontakt mellem politi og borgere, som her får mulighed for at stille spørgsmål i uformelle rammer.
Næste gang, den mobile politistation bliver stillet op ved Havnepakhuset, bliver den 1. april 2026 – og ja, den er god nok.
