Radikale Venstre har fået en ekstra kandidat

K
Af Kirsten Marie Juel Mouritsen
| | 0 min læsetid
Radikale Venstre har fået en ekstra kandidat

»Det er med meget stor glæde, at vi har kunnet byde velkommen både til et nyt medlem og til en ny mand på kandidatlisten. Jens Passarge, som mange i Dragør kender, er en stor gevinst for vores parti.«

Sådan lyder det fra Else Lykke Madsen, spidskandidat for Radikale Venstre. Jens Passarge bliver nummer to på listen til kommunalvalget i Dragør, der nu i alt har fem navne – Erwin Lansing, René Krebs Mikkelsen og Niels Bloch stiller nemlig også op.

Jens Passarge har tidligere været opstillet for Venstre og Sydamagerlisten og har også været kort forbi Nye Borgerlige.

»Han blev ekskluderet fra Nye Borgerlige efter at have stemt for en bevilling til Venligboerne. Det, syntes vi i Radikale Venstre, fortjener et kompliment. Jens er en positiv og engageret person, og som ekstra plus for os har han tidligere siddet i Dragørs kommunalbestyrelse,« forklarer Else Lykke Madsen, som tilføjer, at hun altid har opfattet ham som socialliberal.

Jens Passarge er netop nu på ferie, men glæder sig meget til at komme hjem og deltage i debatten op til kommunalvalget.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER