Regnbuen hejst

M
Af Mikael Sonne
| | 0 min læsetid
Regnbuen hejst
Regnbueflaget er atter hejst i flagstangen ved Dragør Rådhus. Foto: TorbenStender.

Copenhagen Pride Parade, der blev afholdt i lørdags, den 17. august, var kulminationen på Copenhagen Pride Week, der var blevet skudt i gang lørdag den 10. august.

I anledning af paraden valgte Dragør Kommune at hejse regnbueflaget i flagstangen ved rådhuset, Kirkevej 7.

Hermed er det andet år i træk, at kommunen flager med regnbueflaget for at markere mangfoldighed, åbenhed og tolerance.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER