Sæsonstart i Dragør Havnegalleri

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Sæsonstart i Dragør Havnegalleri

Sæsonstart i Dragør Havnegalleri

Lørdag den 1. april var der »Grand Opening« af årets sæson, som markeres med en fællesudstilling med værker af 19 kunstnere i Dragør Havnegalleri, Strandlinien 17. 

Stemningen var rigtig god, og den yderst velbesøgte udstilling fik megen ros af de besøgende.

Borgmester Kenneth Gøtterup stod for åbningstalen, og Carl M. Smith sørgede for stemningsfyldt livemusik på dagen, hvor de fremmødte kunne deltage i en konkurrence og vælge udstillingens »publikumsfavorit«. 

Udstillingen kan fortsat ses alle dage kl. 13–18 til og med torsdag den 13. april. 

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER