Skovtur i Dragør

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Skovtur i Dragør

Skovtur i Dragør

Lørdag den 10. juni havde foreningen »Kunstvenner 2000« arrangeret en »skovtur« til Dragør.

Medlemmerne fra foreningen, der har hjemme på Frederiksberg, mødtes i gårdhaven på Dragør Bibliotek for derfra at tage en rundtur i den gamle by. Frokosten blev indtaget på et af byens spisesteder, og turen blev afsluttet med hygge i Havnepakhuset.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER