Søndag sidst på eftermiddagen måtte to politibiler i fuld udrykning køre mod Bachersmindevej. Her var der ifølge Københavns Politi blevet givet anmeldelse om et muligt slagsmål.
De tilkaldte betjente fik fat i en 45-årig mand, som var i besiddelse af en kniv. Han blev sigtet for overtrædelse af knivloven og efterfølgende løsladt, oplyser Københavns Politis presseafdeling.
Brud på knivloven straffes med bøde eller i særlige tilfælde med fængsel.