Slagsmål gav udrykning til Bachersmindevej

T
Af Tim Panduro
| | 1 min læsetid

Søndag sidst på eftermiddagen måtte to politibiler i fuld udrykning køre mod Bachersmindevej. Her var der ifølge Københavns Politi blevet givet anmeldelse om et muligt slagsmål.

De tilkaldte betjente fik fat i en 45-årig mand, som var i besiddelse af en kniv. Han blev sigtet for overtrædelse af knivloven og efterfølgende løsladt, oplyser Københavns Politis presseafdeling.

Brud på knivloven straffes med bøde eller i særlige tilfælde med fængsel.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER