Sommerstemning og grillglæde

T
Af Thomas Mose
| | 0 min læsetid
Sommerstemning og grillglæde
Slagtermester Joachim Rasmussen stod for menuen til sommerfesten. Foto: Per Larsson.

Søndag den 1. juni blev årets sommerfest i Dragør Borgerforening afholdt, og selvom vejret ikke helt kunne bestemme sig, endte solen med at skinne igennem, godt hjulpet på vej af en frisk vind.

Stemningen blandt medlemmerne var uanset vejret i top fra start. De første deltagere mødte op i Dragør Bådelaugs lokaler på havnen, allerede en time før programmet gik i gang.

Da uret slog 14, var alle tilmeldte mødt frem. Slagterens mobile grill blev tændt, og pølser, oksekød og kyllingespyd blev lagt over de varme gløder, mens duften af grillmad spredte sig hurtigt.

Dragør Borgerforenings formand, Jørn S. Larsen, bød velkommen og kunne løfte sløret for en række nyheder i borgerforeningen – blandt andet at foreningen har fået nye forpagtere i Beghuset.

Aktivitetsudvalgets formand, Annette Scheutz, fulgte op med nyt om kommende arrangementer.

Ved langbordet blev lækkerierne fra grillen serveret med alt det klassiske tilbehør samt flødestuvede kartofler, tomatsalat og brød.

Der blev hygget omkring bordene i Dragør Bådelaugs lokaler. Foto: Per Larsson.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER