Standerhejsning

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Standerhejsning

Standerhejsning

For at markere begyndelsen på en ny sejlsæson for tursejlerne blev der lørdag den 30. april afholdt standerhejsning i Dragør Bådelaug.

Både lavets nye formand, Johnny Riber Larsen, og de mange sejlende medlemmer glæder sig nu til at komme på vandet. 

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER