Medlemmer af Dragør Bådelaug mødtes lørdag den 26. oktober for at tage lavets stander ned for vinteren. Standerstrygningen markerer afslutningen på sommersæsonen og begyndelsen på lavets indendørs aktiviteter. Foto: TorbenStender.
Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse på Dragør Nyt.
Nødvendige cookies sikrer at siden fungerer korrekt.
Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine valg.
Cookie-indstillinger
Nødvendige cookies
Disse cookies er nødvendige for at siden fungerer korrekt. De kan ikke slås fra.