Sydspansk jul i Store Magleby

T
Af Tim Panduro
| | 0 min læsetid
Sydspansk jul i Store Magleby
Sidste år optrådte gruppen også i Store Magleby Kirke. Foto: TorbenStender

Tre gange – så har man en tradition.

Så på fredag opstår en ny en af slagsen i Store Magleby Kirke, hvor gruppen Navidad Flamenca kigger forbi for tredje år i træk. Det sker fredag den 5. december klokken 10.

De sydspanske sangere, dansere og musikere gæster kirken med det, kirken selv betegner som en stemningsfuld, intens optakt til julen.

Gruppen Navidad Flamenca fremmaner julestemning med sang, håndklap, guitarspil og dans for dem, der lader sig friste af den gratis koncert.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER