Tårnby Kommune inviterer til grøn og social uge

T
Af Thomas Mose
| | 0 min læsetid
Tårnby Kommune inviterer til grøn og social uge
Torsdag den 24. april klokken 15–18 er der fælles affaldsindsamling. Foto: Ditte Valentine.

Uge17 bliver en uge fuld af inspiration og fællesskab, når Tårnby Kommune åbner dørene til en bred vifte af arrangementer med fokus på klima, sundhed og sociale fællesskaber.

Under temaet »Tårnby om ti år« bliver der hele ugen sat fokus på, hvordan vi i fællesskab kan skabe en bæredygtig fremtid for lokalområdet.

Formålet med ugen er at samle borgere om grønne løsninger og styrke de lokale fællesskaber.

Programmet er sammensat, så både store og små kan finde aktiviteter, der passer til dem – uanset om det er udendørs oplevelser, kreative workshops eller inspirerende oplæg om fremtidens udfordringer og muligheder.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER