Tre mænd fængslet for hashsmugling

T
Af Tim Panduro
| | 1 min læsetid

Tre svenske mænd på 29, 32 og 47 år er blevet varetægtsfængslet for indsmugling af 55,8 kilo cannabis. Det oplyser Københavns Politi.

De tre mænd blev onsdag anholdt i Københavns Lufthavn efter en anmeldelse fra Toldstyrelsen, som i forbindelse med en kontrol havde fundet en stor mængde cannabis fordelt i mændenes kufferter.

De tre mænd er sigtet for i forening, at have indført og været i besiddelse af de mange kilo cannabis med henblik på videreoverdragelse. De blev torsdag morgen fremstillet i Københavns Byret, hvor de alle tre blev varetægtsfængslet i 20 dage.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER