Udeskole

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Udeskole
7.D fra Nordstrandskolen brugte sidste onsdag, den 17. marts, en del af deres ugentlige udendørs skoledag på at spille rundbold på det store græsområde ved Drag­ør Havn. Om det var drengene eller pigerne, der vandt, melder historien ikke noget om. Foto: TorbenStender.

Denne artikel blev oprindeligt udgivet med et page-builder-værktøj der ikke længere understøttes. Kontakt redaktionen hvis du har brug for det originale indhold.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER