Ild i plæneklipper på Rosenlundsvej

T
Af Tim Panduro
| | 1 min læsetid
Ild i plæneklipper på Rosenlundsvej
Peter Ørnbo fra Hovedstadens Beredskab kan berette om en fredelig uge. Foto: Tim Panduro

Ugen har været fredelig på de to brandstationer i Dragør. Ifølge Peter Ørnbo, der er operationschef hos Hovedstadens Beredskab og områdeleder for stationerne i Dragør og Store Magleby, har der kun været en enkelt udrykning i den forgangne uge.

Grundlovsdag blev der ringet til alarmcentralen fra en adresse på Rosenlundsvej ved Kongelunden. En plæneklipper var brudt i brand, og der blev klokken 16.29 sendt en enkelt brandsprøjte fra stationen i Store Magleby. Ifølge Peter Ørnbo var branden dog slukket, da brandfolkene nåede frem.

 

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER