Vinterjazz i kirken

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Vinterjazz i kirken

Vinterjazz i kirken

Søndag den 5. februar indtog festivallen Vinterjazz Dragør Kirke.

Det var Jan Harbeck Quartet, der stod for den musikalske underholdning i det fyldte kirkerum. Den består ud over Jan Harbeck på saxofon af Henrik Gunde på piano, kontrabassist Eske Nørrelykke samt trommeslager Anders Holm.

Koncerten i Dragør Kirke var den eneste omgang Vinterjazz i denne omgang – men rundt om i landet fortsætter festivallen frem til og med søndag den 26. februar.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER