Vinterøjeblikke fra Dragør – delt af vores læsere

T
Af Thomas Mose
| | 0 min læsetid
Vinterøjeblikke fra Dragør – delt af vores læsere
Lidt sne stopper ikke Dragør Boldklubs mandagshyggehold. Foto: Mikkel Alexander Filskov

Sneklædte haver, vinterbadekolde havneområder, lys i mørket og glade øjeblikke midt i frosten. I den seneste tid har mange af Dragør Nyts læsere delt deres egne vinterbilleder med redaktionen, og det har givet et smukt og mangfoldigt billede af vinteren i lokalområdet.

Vi vil gerne sige tak til alle jer, der har sendt billeder ind til redaktion@dragoer-nyt.dk.

Har du selv et billede eller en oplevelse fra Dragør og omegn, som du gerne vil dele, hører vi meget gerne fra dig. Det kan være natur, byliv, hverdagsøjeblikke eller noget helt fjerde.

Unknown-1.jpeg
Vinter på Dragør Havn. Foto: René Lillelund
Unknown.jpeg
Nova på otte år og Isla fire år lavede en fin snemand på Stejlepladsen. Da der manglede en hat, har snemanden fået en cykelhjelm på. Foto: Tonny Jensen
619820468_10162381871446016_5870545805753841324_n.jpg
Engparken med et smukt snedække. Foto: Henrik K. W. Crusell

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER