Violinkoncert

M
Af Mikael Sonne
| | 0 min læsetid
Violinkoncert
Rasmus Cornelius Hansen.

Søndag den 8. september kl. 15 vil der være passioneret kammermusik på soloviolin med Rasmus Cornelius Hansen i en betagende eftermiddagskoncert i Dragør Kirke.

Rasmus Cornelius Hansen assisterer regelmæssigt i symfoni- og kammerorkestre i Frankrig, og han er siden denne sommer blevet medlem af den prisvindende strygekvartet Quatuor Varese.

Han kommer fra Sønderborg og begyndte at spille violin som femårig og har studeret på MGK-Syd, Barratt Due Musikinstitut i Oslo og på Conservatoire National Supérieur Musique de Lyon under Marianne Piketty, Harvey De Sousa og Manuel Solans.

Gratis adgang – se også annoncen på side 10 i Dragør Nyt nr. 36.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER