Restaurationsliv under corona
Restauranterne må snart igen åbne – først for udendørs servering, senere også indenfor – og de glæder sig til at tage imod gæster igen. Men det er ikke let at planlægge med uvished om restriktioner – og den lange nedlukning har været alt andet end en ferie, fortæller fire af Dragørs restauranter til Dragør Nyt.