På vegne af Socialdemokratiet vil vi gerne sige tusind tak for valget til alle jer, der stemte på os. Det er vi utroligt glade for, og det forpligter.
Først og fremmest tillykke med det flotte valg til Det Konservative Folkeparti. Vi er glade for, at der allerede på valgaftenen blev signaleret et ønske om et bredt samarbejde, og at det efterfølgende er lykkedes at lande en bred konstituering mellem Socialdemokratiet, Venstre og Det Konservative Folkeparti. Vi tror på, at det er bedst for Dragør, når vi samarbejder om fremtiden.
Der skal også lyde et stort tillykke til vores valgforbundspartner SF, som er tilbage i kommunalbestyrelsen. Vi glæder os meget til et fortsat godt og tæt samarbejde – nu i kommunalbestyrelsen.
Ligeledes tak til de kolleger på tværs af partierne, der ikke blev genvalgt. På den måde er politik meget barsk. Tak for jeres indsats for Dragør.
Tak til alle partier og kandidater, der stillede op. Tak for vores fælles indsats for demokratiet, og tak for en god og ordentlig valgkamp.
Med venlig hilsen
Nicolaj Bertel Riber m.fl.