Debat

Biogas versus fjernvarme

a
Indlæg af admin
| | 0 min læsetid
Biogas versus fjernvarme

Vores kommunalbestyrelse har enstemmigt besluttet at igangsætte fjernvarmeprojektet, som jo var fornuftigt dengang, men med de nye udmeldinger har vi en enestående chance for at standse projektet og dermed spare borgere og kommune for unødige udgifter.

Det vil ikke være et nederlag for vores kommunalbestyrelse at sætte projektet på pause. Det vil derimod være rettidig omhu.

Miljøet vil også have gavn af, at vi bruger miljøvenlig biogas i stedet for CO2-forurenende træflis.  

Med venlig hilsen
Jens Hardy Madsen
Hvidtjørnen 

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER