Debat

Bravo – endelig sker der noget – måske!

a
Indlæg af admin
| | 0 min læsetid
Bravo – endelig sker der noget – måske!

Vi har nu boet her i dejlige Dragør i 55 år, hvor vi 1970 lod vor Schwanenflügel villa bygge. 

Vi har altså set på dette grimme skilt siden 1969, da vi købte vor grund.

Vi har påtalt det flere gange, men intet er sket. Så vi håber, at det kommer til at ske nu.

Med venlig hilsen
Anni og Steen Olsen

Unknown.jpeg
Dragør Kommune har planlagt at udskifte vejskiltene i dele af kommunen. Privatfoto

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER