Debat

Distribution af medlemsblade

a
Indlæg af admin
| | 0 min læsetid
Distribution af medlemsblade

Vi har nu boet i Dragør i 54 år med stor tilfredshed. Men distributionen af Væveren (blad fra Dragør Aktivitetshus, red.), Ældre Sagen og nu kirkebladet er nu ophørt.

Det er en hån mod de ældre, der ikke kan gå, ikke har kørekort eller ikke kan it.

Dragør Lokalhistorisk Forening og Museum Amager kan godt omdele deres medlemsblade. Hvad med at koordinere omdelingen?

Dragør Nyt og Amagerliv bliver omdelt sammen med reklamer via FK Distribution. Det er bare et forslag.

PostNord forlangte, at vi i dyre domme skulle sætte en postkasse op ud til vejen, men fra nytår kommer der ingen post. Der virker da gakgak, ikke?

Med venlig hilsen
Steen Olsen
Fasanvænget 78

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER