Da jeg kommer en del i den gamle by i Dragør, er det blevet mig bekendt, at der render nogle drenge rundt, når det bliver mørkt og banker hårdt på folks døre. Der bliver også sparket på dørene.
De ældre mennesker, der har »haft besøg«, bliver jo slemt forskrækkede og utrygge.
Nogle voksne må jo kende til disse drenge. Det må da være muligt at få gjort noget ved dette uvæsen.
Med venlig hilsen
Vivian Davidsen