Debat

Et hyggeligt Neels Torv

a
Indlæg af admin
| | 0 min læsetid
Et hyggeligt Neels Torv

I Dragør Nyt nr. 2 i år har arkitekt Ole Storgaard beskrevet en spændende løsning til at gøre Neels Torv mere hyggeligt og mere samlende. (Læs artiklen her, red.)

Jeg synes, det er et interessant og godt tiltag til forskønnelse af området. Jeg har talt med Ole Storgaard, og dette indlæg er skrevet efter aftale med ham.

Opgaven med at finde en god løsning til etablering af den foreslåede kreds af opstammede træer og eventuelt andre tiltag på Neels Torv kræver, at der findes en god, samlet plan. Her skal både beboere, virksomheder og kommunen involveres.

Projektet er for mig at se en rigtig god kandidat til en opgave, som borgere og virksomheder sammen kunne løfte for at skabe et fælles projekt og nytænke området. Det er et projekt, der vil være til glæde for alle, der kommer på Neels Torv i mange år fremover.

Hvis projektet kan realiseres, forestiller jeg mig en indsamling blandt borgere og virksomheder i Dragør for at finansiere det.

Er der andre end mig, som er interesserede i at indgå i arbejdet med at skabe projektet?

Kontakt mig gerne, og fortæl, hvordan du tænker at kunne bidrage.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER