Endnu en gang et meget taknemmeligt og hjerteligt tak til den meget omsorgsfulde herre med en lille datter og hunden på bagsædet, som under årets første voldsomme snevejr, torsdag den 20. november, var hurtig til at hjælpe mig efter et fald på isen uden for Lidl på Kirkevej – samt hans insisteren på at køre mig hele vejen hjem til min bopæl.
Jeg er dybt rørt og ekstremt taknemmelig for den meget venlige, spontane, umiddelbare og ubetingede reaktion, som den dejlige Dragør-borger viste.
»Vi må hjælpe hinanden,« sagde han.
Jeg håber virkelig, at du læser denne henvendelse.
Så kære Dragør-borger – endnu en gang min dybeste tak