Debat

Hvad sker der på Dragør Søbad?

a
Indlæg af admin
| | 0 min læsetid
Hvad sker der på Dragør Søbad?

Tirsdag den 13. august ca. kl. 15.30–16.30 var min søn nede og bade på Dragør Søbad, inde hos herrerne.

Da han kommer op, er alt hans tøj stjålet, og han måtte efterfølgende tage hjem til Frederiksberg kun iført badebukser.

Hermed en advarsel til alle.

Med venlig hilsen
Ruth Nygaard

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER