Debat

Hvorfor er I flyttet til Dragør?

a
Indlæg af admin
| | 0 min læsetid
Hvorfor er I flyttet til Dragør?

Min kone Anni og jeg har nu boet på Amager i over 80 år.

Anni boede i Tårnby i godt 20 år. Lufthavnen larmede, og porcelænet klirrede. Jeg boede i Sundbyøster – også med støj, når vinden var i den forkerte retning. Og hvad så? Det er bare sådan, det er.

Vi har nu boet i Dragør i snart 55 år.

Hvorfor brokker I jer over lufthavnen? Den har ligget her i 100 år. Hvorfor brokker I jer over et spejderhus på Blushøj? Det har ligget der, før I købte hus tæt på spejderhuset. Så flyt tilbage, hvor I kom fra.

Som gammel amagerkaner synes jeg, at I skulle skamme jer.

Vi bliver boende, til vi skal bæres ud. Dragør er et fantastisk sted at bo.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER