Debat

Mad og drikke fra øverste hylde

a
Indlæg af admin
| | 0 min læsetid
Mad og drikke fra øverste hylde

Lørdag den 18. oktober 2025 spiste min familie og jeg på Beghuset hos Peter & Peter.

Vi blev modtaget af det sødeste og professionelle personale, som gjorde alt, for at vi skulle få en god oplevelse.

Middagen og drikkevarerne var fra øverste hylde, så jeg kan kun anbefale andre at spise på denne særlige restaurant i Dragør.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER