Debat

Nu er kunst jo mange ting

a
Indlæg af admin
| | 0 min læsetid
Nu er kunst jo mange ting
Den Store Havfrue skal blive i Dragør, mener Dansk Folkeparti. Foto: Tim Panduro

»Den store havfrue«, som netop nu står ved Dragør Fort, skiller vandene.

Dragør Kommunes Klima-, By- og Erhvervsudvalg besluttede i marts, at man under ingen omstændigheder vil have havfruen opstillet noget sted i Dragør.

I Dragør vælger man øjensynligt Klima-, By- og Erhvervsudvalget til at træffe beslutninger på det kulturelle område. Hvad mon Børne-, Fritids- og Kulturudvalget siger til det?

Mens vi venter, så kan vi se, at »Den store havfrue« på Dragør Fort er kommet på Google Maps.

Havfruen med alle sine attributter har nu fået sit eget opslag som oplysning til turister og andet godtfolk – med kørevejledning og billeder af statuen.

Og der har allerede været brugervurderinger: 4.5 er brugernes holdning – ud af 5 mulige.

Til sammenligning opnår »Den lille havfrue på Langelinie kun 4.1. De besøgende må jo sætte pris på hende.

Efter valget må vi bede Børne-, Fritids- og Kulturudvalget om at finde en god plads til hende.

Med venlig hilsen
Jørgen Honoré

Kandidat til kommunalbestyrelsen
Dansk Folkeparti

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER