Debat

Parkeringsafgift

a
Indlæg af admin
| | 0 min læsetid
Parkeringsafgift

Jeg har ikke noget imod at betale en pålagt parkeringsafgift, når jeg har glemt at indstille min parkeringsskive.

Men hvor er fornuften henne, når det sker en sen lørdag aften på parkeringspladsen ved SuperBrugsen på Krudttårnsvej, og der kun holder to biler parkeret? Er der en voksen til stede?

Med venlig hilsen
Søren-Henrik Thomsen

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER