Debat

Vi har modtager: Normal på Neels Torv

a
Indlæg af admin
| | 0 min læsetid
Vi har modtager: Normal på Neels Torv

Vi har modtaget:

Normal på Neels Torv

Den bedste metode til at få en købmandsforretning tilbage på Neels Torv er, at I alle bliver enige om ikke at handle i Normal. 

Ejerne af bygningen må derefter nødvendigvis snarest finde en ny lejer.

Med venlig hilsen
Lars Tankmar
Dragørdreng fra 1951 til 1993 – og Irma-fan

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER