Debat

Vi har modtaget: Busdrift

a
Indlæg af admin
| | 0 min læsetid
Vi har modtaget: Busdrift

Vi har modtaget:

Busdrift

Mange tak for indlægget om busdriften i kommunen i sidste nummer af Dragør Nyt (læs indlægget her, red.).

Jeg kan ikke være mere enig: Der må ikke foretages beskæringer i busdriften.

Vi er mange – ikke bare børn og unge – men også voksne og gamle, der er fuldstændig afhængige af, at busserne kører. Det gælder både buslinje 35 og 250S. 

Og nu, hvor specialbutikkerne efterhånden er lukkede her, er det også af den grund nødvendigt, at vi kan komme til og fra Dragør med bus uden problemer.

Altså – ingen beskæringer i busdriften, tak!

Med venlig hilsen
Anne Nørby

 

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER