Vi har modtaget:
Busdrift
Der skal også lyde en tak fra mig for kommunalbestyrelsens beslutning om at lade buslinje 35 køre som hidtil – tak.
Med venlig hilsen
Anne Nørby
Der skal også lyde en tak fra mig for kommunalbestyrelsens beslutning om at lade buslinje 35 køre som hidtil – tak.
Med venlig hilsen
Anne Nørby
Vi modtager gerne læserbreve, debatindlæg og kommentarer. Indlæg til debatten kan sendes til redaktionen via vores kontaktformular.
Send dit indlæg