Debat

Vi har modtaget: Fjernvarme kontra naturgas

a
Indlæg af admin
| | 0 min læsetid
Vi har modtaget: Fjernvarme kontra naturgas

Vi har modtaget:

Fjernvarme kontra naturgas

Hvorfor er man så forhippet på at indføre fjernvarme i Dragør?

Man importerer over to millioner tons træpiller fra udlandet til fjernvarme, fordi der ikke er affald nok i Danmark til forbrænding.

Træpiller forurener jo dobbelt så meget som naturgas, og om tre måneder er Danmark selvforsynende med dansk naturgas fra Tyra-feltet i Nordsøen.

Det er da ren Gøg og Gokke med indførelse af fjernvarme.

Jeg håber på, at borgmesteren kan give mig et fornuftigt svar på mit indlæg.

Med venlig hilsen
Søren Jakobsen

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER