Debat

Vi har modtaget: Svømmehal uden babysvømning

a
Indlæg af admin
| | 0 min læsetid
Vi har modtaget: Svømmehal uden babysvømning

Vi har modtaget:

Svømmehal uden babysvømning

Siden jeg blev gravid, har jeg glædet mig til at skulle gå til babysvømning. Dragør Svømmehal har, siden den åbnede, tilbudt babysvømning, men nu kan man ikke længere gå til det. 

Svømmehallens personale plejer at undervise flere gange om ugen, men det gør de ikke mere. Er dette tilbud nedprioriteret?

I Dragør Nyt nr. 29 kan jeg læse, at den nye halleder »… ser potentiale i mødregrupper …« (læs artiklen her, red.) Hvorfor er der så ikke nogen hold, man kan melde sig til?

Nu er øen jo ikke større, end at jeg kan køre til en anden svømmehal, men jeg havde da set frem til at gå i Dragør Svømmehal og derved støtte vores lokale svømmehal.

Måske Dragør Svømmeklub kan klare opgaven?

Med venlig hilsen
Camilla Graversen

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER