HK: Det psykiske arbejdsmiljø er ledelsens ansvar
Det vil altid være ledelsens ansvar, at medarbejdere ikke bliver syge af at gå på arbejde, at der er tryghed og trivsel i jobbet, men medarbejdere har også et ansvar for en løbende god dialog. Er den for svær, må man hente hjælp hos sin tillidsrepræsentant. Sådan lyder det fra HK.