Hold liv i dit gasfyr – tryghedsordning er vej
Fjernvarmeudrulningen er i proces i Dragør Kommune, og de første borgere står til at få indlagt fjernvarme i slutningen af næste år. De næste måneder kan man komme i klemme, hvis gasfyret går i stykker – men en tryghedsordning er på vej.