Dragør Boldklub samlede børn til pinsestævne

T
Af Thomas Mose
| | 2 min læsetid
Dragør Boldklub samlede børn til pinsestævne
Kamp om bolden.Foto: TorbenStender
Kampstemning-2.jpg
Der var både stemning og drama på banen. Foto: TorbenStender

Der var masser af liv, fodbold og god stemning på Dragør Boldklubs anlæg, da klubben lørdag afholdt pinsestævne for piger og drenge fra U5 til U12. Dagen begyndte med fælles indløb og officiel åbning, inden kampene blev fløjtet i gang på banerne.

Ud over de mange fodboldkampe var der også rig mulighed for underholdning mellem kampene. Børnene kunne blandt andet prøve hoppeborg, aktivitetsbane, selfie-boks og forskellige konkurrencer, mens DJ Angelica sørgede for musik og stemning dagen igennem. F.C. Københavns maskot Løven Leo lagde også vejen forbi til stor begejstring blandt de yngste deltagere.

Fra klubbens marketenderi og boder blev der solgt mad, drikkevarer, snacks og slik, og på første sal i klubhuset var der indrettet en særlig lounge kun for børnene.

Dragør Boldklub havde fair play og god sportsånd i centrum under hele stævnet, hvor der også blev uddelt en særlig FairPlay-pris.

Kampstemning-5.jpg
Boldbanerne myldrede med liv. Foto: TorbenStender
Kampstemning-3.jpg
Både drenge og piger var på banen. Foto: TorbenStender

 

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER