EM-guld til Danmark

a
Af admin
| | 0 min læsetid
EM-guld til Danmark

EM-guld til Danmark 

– og til Dragør

Lørdag formiddag, den 26. november, sikrede de danske curlingkvinder sejren ved europamesterskaberne, der blev afholdt i Sverige.

De danske landsholdskvinder vandt 8–4 over Schweiz i EM-finalen og kunne dermed vende hjem med den første guldmedalje i 28 år. 

Blandt kvinderne på landsholdet er et lokalt kendt ansigt, nemlig Denise Dupont, som bor i Store Magleby og er lærer på Dragør Skole. 

Holdet består desuden af hendes søster Madeleine Dupont samt Mathilde Halse, My Larsen og reserven Jasmin Lander.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER