Plejecenteret Enggården kommer i spil hos de næste to spørgere. En rejser tvivl om alle de planer, der er i igangsat – i forhold til at handle.
»Vi mener, at vi skal have is i maven og lade planerne, der er sat i værk, virke. De sidste par dage har tillidsrepræsentant og to personaler bedt om ro til at arbejde. Det skaber uro og mistrivsel, og det giver ikke de gode forhold til at arbejde. Vi er ikke imod planer, men vi skal starte nedefra og bygge videre på det, man kan,« siger Leif Nielsen, spidskandidat for SF.
»Der er ikke behov for mange planer, men man kan starte med at leve op til de regler, der er, man skal have hensyn til personalet, man skal tage personalet med på råd, man skal ikke diktere noget, så går det meget, meget bedre, og så har man tilfredse brugere,« siger Morten Dreyer, spidskandidat for Dansk Folkeparti.