Hvad med havnen?
»Der er ikke sket noget i 25 år, når man går rundt dernede kan man se, hvor meget, der mangler. Man har sparet på anlægsbudgetterne i mange år. Det er måske ikke den største prioritet i forhold til ældre og skoler. Man kunne måske kigge på boliger, det er sådan man finansierer det i alle andre kommuner,« siger Michael Thurau, spidskandidat for Liberal Alliance.
»Udviklingsplanen fra havnens brugere er ved at blive belyst, så vi kan arbejde videre med den, og vi har stillet forslag, som vi ikke kunne få flertal for, at der skulle åbnes for iværksættervirksomheder i skurbyen. Vi er ikke forskrækkede over, at vi kunne sælge arealer på havnen til lejerne, men bassinerne skal være kommunale,« siger Kenneth Gøtterup, spidskandidat for Konservative.