Fodboldturnering

a
Af admin
| | 0 min læsetid
Fodboldturnering
Turneringen afvikles på Dragør Boldklubs baner.

Fodboldturnering

Onsdag den 21. september afholdt Dragør Boldklub, Dragør Kommunes SFO’er og Klub Dragør i fællesskab et fodboldstævne for alle 3.- og 4.-klasser i kommunen. 

De cirka 250 børn, der stillede op til stævnet, var på forhånd blevet delt op i hold af seks spillere. Efter en række kampe a 15 minutter, der alle blev spillet på Dragør Boldklubs baner, blev det afgjort, hvilke hold der gik videre i turneringen. Og der var mange spændende kampe – nogle af semifinalerne måtte endda afgøres ved meget nervepirrende straffesparkskonkurrencer, inden det blev afgjort, hvem der kom i finalen.

Klar til klublivet

Fodboldturneringen var en del af 3.-klassernes overgang fra SFO’erne til livet i klubberne. 

Det er håbet, at stævnet vil skabe ven- og bekendtskaber mellem 3.-klasserne og de 4.-klasser, som i forvejen går i klub.

Flere nyheder

FØLG OS PÅ SOCIALE MEDIER