Dragør Gymnasterne afholdt lørdag den 24. maj opvisning i Hollænderhallen. Dragør Nyts fotograf Torben Stender var igen på pletten. Foto: TorbenStender.Foto: TorbenStender.Foto: TorbenStender.Foto: TorbenStender.Foto: TorbenStender.Foto: TorbenStender.Foto: TorbenStender.Foto: TorbenStender.
Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse på Dragør Nyt.
Nødvendige cookies sikrer at siden fungerer korrekt.
Du kan vælge at acceptere alle cookies eller tilpasse dine valg.
Cookie-indstillinger
Nødvendige cookies
Disse cookies er nødvendige for at siden fungerer korrekt. De kan ikke slås fra.